AKTYWACJA KONTA UCZNIA Office365

i najczęstsze problemy z jego założeniem

1. Logujemy się do e-dziennika na konto ucznia. Następnie klikamy na przycisk |Uczeń NOWOŚĆ| :

2. Na koncie ucznia w e-dzienniku kliknij na przycisk   |Dostęp Office365| :

3. Tu znajdziesz swój login i tymczasowe hasło pierwszego logowania.

Dla większości uczniów loginem jest inicjał imienia i nazwisko następnie znak @

po którym następuje domena szkola10nysa.onmicrosoft.com

 

Zapisujemy sobie te dane bo będą one potrzebne do pierwszego logowania.

Następnie otwieramy stronę logowania w serwisie Office365

4. Wejdź na stronę      https://www.office.com/

Strona może wyglądać np. tak:

Następnie wprowadzamy login z e-dziennika z zakładki: |Dostęp Office365|

W kolejnym oknie wpisujemy tymczasowe hasło z e-dziennika z zakładki: |Dostęp Office365|

 

A następnie wpisujemy tymczasowe hasło i  ustawiamy nowe hasło wpisując je dwukrotnie.

 

Powodzenia w pracy. I. Maźniak, M. Szpitalny, J. Żaczek

________________________
Uwaga!

 Co może być przyczyną problemów z założeniem konta:

  • 1. Używanie konta na tym samym urządzeniu przez innych domowników

TU PAMIĘTAMY ŻEBY SIĘ WYLOGOWAĆ  i sprawdzamy czy jesteśmy  na właściwym koncie

  • 2. Używana wersja przeglądarki

TU WYBÓR NALEŻY DO UŻYTKOWNIKA

- jednak zawsze powinna to być najnowsza wersja.