Rajd klas szóstych
Wrocław X 2007.

Klasa VI a

• Na rajdzie podobały mi się Arkady. Chciałbym jeszcze raz pójść do kina, ponieważ było świetnie. Ładnie było też w muzeum i Panoramie.
  • Na wycieczce najbardziej podobała mi się Panorama Racławicka. Z chęciątakże zwiedzałam Muzeum Narodowe. Z przyjemnością obejrzałabym to jeszcze raz.
  • Na rajdzie najbardziej podobało mi się zwiedzanie Muzeum Narodowego i Panoramy Racławickiej. Taki rajd chciałabym powtórzyć, a w szczególności jeszcze raz pooglądać obrazy sztuki współczesnej.
  • Podobała mi się Panorama Racławicka, ponieważ interesuję się bitwami. Nie podobało mi się zachowanie mojej klasy jak chodziliśmy po Arkadach.
  • Rajd był fajny, podobały mi się rekiny. Był ciekawy film. Chciałbym powtórzyć jeszcze raz Arkady, ale mogłoby być więcej czasu.

Klasa VI b

• Najbardziej nam się podobał: taras widokowy i zdjęcia grupowe, ponieważ były bardzo zabawne. Bardzo fajnie było też w Arkadach i wybrałybyśmy się tam kolejny raz! Cały rajd był fajny i interesujący.
  • Najbardziej w rajdzie podobało nam się to, że był on bardzo ciekawy i panowała miła atmosfera.

Klasa VI c

• Na rajdzie było bardzo sympatycznie. Najbardziej podobało nam się w kinie i w Galerii Arkady. Było też fajnie na Panoramie Racławickiej (piękne obrazy). Ogólnie było super !!!
  • Według mnie rajd był bardzo ciekawy i fajny, interesujący. Podobała mi się Panorama Racławicka, a nie podobało mi się muzeum dlatego, że nie mieliśmy przewodnika. Bardzo mi się podobały Arkady i ruchome schody.
  • Najbardziej podobała mi się Panorama Racławicka. Zaciekawiły mnie zabytki polskie. Podobała mi się fontanna na rynku.
  • Na rajdzie podobała mi się Panorama Racławicka, Rynek, Muzeum. Ogólnie na wycieczce było wesoło i dużo się dowiedziałam. Podobał mi się jeszcze seans filmowy.

Klasa VI d

• Podobał mi się ten rajd, ponieważ było dużo atrakcji i można było się lepiej poznać.
  • Rajd był super. W muzeum było dużo ciekawych rzeczy. Widzieliśmy dużo pomników. Ogólnie było super.
  • Na rajdzie najbardziej mi się podobała Panorama Racławicka. W drugiej kolejności galeria. Wycieczka była bardzo ciekawa i pozwalała zapoznać się z historią Polski.

Klasa VI e

• Podobało nam się, ponieważ Wrocław jest ciekawym miastem, zwiedzaliśmy przepiękną Panoramę Racławicką. Muzeum było trochę nudne. Ciekawe były konkurencje np. na najzabawniejsze zdjęcie. Najbardziej podobała nam się Galeria Arkady.
  • Była to moja najlepsza wycieczka w życiu, ponieważ byliśmy na zakupach, w kinie. Zakłóciło dobrą równowagę Muzeum, ponieważ nie było za ciekawe.
  • Fajnie było. Chciałabym pojechać jeszcze raz. Ale więcej czasu żeby chodzić po Arkadach.
  • Rajd we Wrocławiu był świetny. Najbardziej podobało mi się wejście do Galerii i pójście do kina. Chciałabym abyśmy pojechali jeszcze raz do Wrocławia na rajd.
  • Było super !!! Najbardziej podobały nam się Arkady i Panorama Racławicka. Chcielibyśmy jeszcze raz tam pojechać.
  • Na rajdzie było super, moglibyśmy jeździć do Wrocławia co czwartek. Bardzo podobało nam się w kinie i na Panoramie Racławickiej. Na następny rajd chcielibyśmy pojechać do Warszawy.
  • Bardzo nam się podobał rajd. Chciałybyśmy pojechać jeszcze raz, mamy nadzieję, że pojedziemy. Było wesoło, zwiedziłyśmy dużo ciekawych miejsc.